dimanche 27 avril 2014

new website

Hello guys!!!! 
hope you had a nice weekend!!! Mine was a little sad because of my son's departure... but anyway... this is life!!!! So today i spent the whole day to create a new website for Méchant Studio and it's done!! The new Méchant Studio website is 


you can find now all my creation on the website!!! Enjoy!!!

Bonjour à tous!!!
J'espère que vous avez passé un excellent wekend...pour moi ce fut un peu triste avec le départ de mon fils... mais bon, c'est la vie!!!! Alors aujourd'hui j'ai passé toute lajournée à créer un site pour Méchant Studio... et j'y suis arrivé!!!! le nouveau site marchand, ou vous trouverez toutes mes créations est:



d'autre part, je profite de quelques jours de vacances pour filer rejoindre les copines à St Tropez...
les post seront donc moins fréquents jusqu'à dimanche prochain.... sorry !!!

i will be off for holidays until next sunday... so less post on the blog next week... so sorry!!!
Let's go to St Tropez to join my friends!!!!

see you soon guys!!!!




1 commentaire: